Kemalangan Lori Di Lebuhraya Utara Selatan

19112020 Kelindan lori putus tangan. Keadaan kereta yang dinaiki mangsa selepas terlibat kemalangan di Kilometer 2328 Lebuhraya Utara Selatan Plus Ayer Keroh-Senawang awal pagi tadi.


Pemandu Maut Dalam Nahas Tiga Lori

Ketua Operasi Pegawai Bomba Kanan PBK II Azizan Azis berkata bomba menerima panggilan kecemasan berhubung kemalangan kenderaan yang membawa muatan makanan.

Kemalangan lori di lebuhraya utara selatan. Pemandu lori tangki A. Pemandu lori tangki A. Menurut Ketua Polis Daerah Tapah Superintendan Wan Azharuddin Wan Ismail kemalangan berlaku kira-kira jam 6 pagi ketika lori tangki tanpa muatan yang dipandu mangsa dalam perjalanan ke arah selatan.

11102019 LORI membawa papan lapis terbalik selepas terbabit dalam kemalangan di Kilometer 348 Lebuhraya Utara Selatan arah utara berhampiran Ladang Bikam di Sungkai hari ini. Cuaca buruk dipercayai menjadi punca kemalangan membabitkan lima lori termasuk sebuah treler di dua lokasi berasingan di Lebuhraya Utara Selatan. Samynogam 66 yang beralamat di Matang Perak disahkan maut di tempat kejadian.

Kejadian pada 340 petang itu menyebabkan lori terbabit melintangi keseluruhan laluan dan muatan dibawa turut memenuhi jalan. 06052021 PEMANDU MAUT NAHAS TIGA LORI. 19122020 KULAI - Seorang pemandu lori cedera selepas lori yang dipandunya terbabas dalam kejadian di Kilometer 266 Lebuhraya Utara-Selatan PLUS arah selatan di laluan Kulai ke Senai pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Nilai Supt Mohd Fazley Ab Rahman berkata dalam kejadian 637 pagi itu mangsa yang berusia 39 disahkan meninggal dunia di tempat kejadian. 15052021 Oleh WAT KAMAL ABAS. Seorang lelaki maut selepas lori treler yang dipandunya terbabit kemalangan dengan dua lori lain di Km2737 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan awal pagi tadi.

Seorang pemandu warga emas maut dalam kemalangan yang melibatkan tiga buah lori di Kilometer 326 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan dekat sini hari ini. 05102019 PAGOH - Seorang lelaki maut selepas lori yang dipandunya terlibat dalam kemalangan membabitkan lima lagi kenderaan lain di Kilometer 1414 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan di sini hari ini. 20052021 Keadaan lori yang membawa babi terbabas dan terbalik di KM413 Lebuhraya Utara-Selatan menghala ke arah selatan pagi tadi dengan berpuluh ekor ternakan itu terlepas di.

Ketua Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik Perak Superintendan Azizan Hassan berkata pemandu lori tangki itu dikenali. Kenderaan yang terlibat dalam kejadian itu adalah tiga lori tiga kereta termasuk sebuah Proton Saga milik Polis Diraja Malaysia PDRM. Pemandu lori tangki maut dalam kemalangan membabitkan tiga lori di Kilometer 326 Lebuhraya Utara-Selatan arah selatan dekat sini awal pagi hari ini.

Nahas membabitkan lima lori di KM288 Lebuhraya Utara Selatan PLUS arah utara di sini malam tadi dipercayai berpunca daripada lori tangki gas petroleum cecair lLPG hilang kawalan dan melanggar lori yang lain. 15052021 BAGAN SERAI Seorang pelajar Institut Pengajian Tinggi Swasta IPTS ᴍᴀᴜᴛ manakala rakannya ᴘᴀʀᴀʜ selepas kenderaan dinaiki mereka ᴛᴇʀʙᴀʙᴀꜱ ᴍᴇʟᴀɴɢɢᴀʀ sebuah lori di Kilometer 179 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan petang tadi. Pemandu lori tangki gas petroleum cecair LPG maut dalam nahas membabitkan lima lori di KM288 Lebuhraya Utara Selatan PLUS arah utara di Ipoh malam tadi.

Ketua Polis Daerah Alor Gajah Supt Arshad Abu berkata pemandu lori yang membawa muatan barangan plastik Lai Wan Peng 52 dan kelindannya Muhammad Dehya Al Qalbi Sharuddin 27 meninggal dunia di tempat kejadian. 15 Mei 2021 948 pm. 05052021 Seorang pemandu warga emas maut dalam kemalangan yang melibatkan tiga buah lori di Kilometer 326 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan dekat sini hari ini.

Seorang lelaki maut manakala rakannya cedera parah setelah kereta jenis Audi yang dinaiki mereka terlibat kemalangan di Kilometer 179 Lebuh Raya Utara Selatan arah selatan berhampiran hentian rehat Alor Pongsu dekat sini hari ini. Ketua Polis Daerah Kerian Superintendan Mazuki Mat berkata dalam kejadian jam 405 petang tadi ᴍᴀɴɢꜱᴀ Muhammad. Kemalangan lori di Lebuhraya Utara Selatan Km 677 arah Utara dari Simpang Renggam ke Machap sekitar jam 12 tengah hari tadi.

Dua maut dan dua lagi cedera dalam kemalangan melibatkan tiga lori di Kilometer 2216 Lebuhraya Utara-Selatan PLUS arah selatan dekat sini pagi tadi. Samynogam 66 tahun yang beralamat di Matang disahkan maut di tempat kejadian. Sebuah lori kontena terbakar di Kilometer 1682 Lebuhraya Utara-Selatan arah selatan di Tangkak Johor pagi tadi menyebabkan laluan ke selatan Lebuhraya.

Pemandu lori tangki maut dalam kemalangan membabitkan tiga lori di Kilometer 326 Lebuhraya Utara-Selatan arah selatan dekat sini awal pagi hari ini. Anggota bomba mengeluarkan mangsa tersepit yang terbabit dalam kemalangan di Kilometer KM 157 Lebuhraya Utara Selatan PLUS arah selatan. Menurut Ketua Polis Daerah Tapah Supt Wan Azharuddin Wan Ismail kemalangan berlaku kira.

Dalam kejadian kira-kira 6 pagi mangsa A Samynogam 66 parah sebelum disahkan meninggal dunia di tempat kejadian. 10102020 Seorang maut dua parah kereta langgar belakang lori.


Terkini Kemalangan Maut Di Lebuhraya Plus Terowong Ke Kuala Kangsar Trafik Sesak Sehingga 8km


Dua Maut Seorang Parah Kemalangan Di Plus Semasa Mstar


LihatTutupKomentar