Dua Pelajar Uum Maut Dlm Kemalangan

Dua pelajar sekolah maut kemalangan di Baling ALOR SETAR 10 Mei -- Dua pelajar lelaki sebuah sekolah menengah maut selepas motosikal yang dinaiki mereka hilang kawalan. Wed Apr 03 2019.


Tiga Pelajar Kemalangan Depan Sekolah

4 years ago 0 view.

Dua pelajar uum maut dlm kemalangan. Manakala rakannya yang berusia 14 tahun merupakan. Ketua Polis Daerah Maran DSP Norzamri Abd Rahman berkata mangsa berkenaan ialah Siti Najiha Azahar 21 dari Taman Idaman. 2019-04-03 Tiga pelajar maut dalam kemalangan babitkan dua kereta Tiga pelajar lelaki dari Sekolah Menengah Kebangsaan Lokman Hakim Felda Lok Heng Kota Tinggi maut apabila kereta Proton Wira dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan.

2018-11-27 KULAI - Dua pelajar maut selepas motosikal yang dinaiki mereka merempuh kenderaan pelbagai guna MPV di Jalan Rajawali 1 dekat Bandar Putra di sini malam tadi. 2016-05-02 Dua pelajar Tingkatan Lima maut selepas motosikal yang dinaiki mereka terlibat dalam nahas jalan raya di Kampung Gong Kubur Permaisuri di sini semalam. Dua pelajar Universiti Utara Malaysia UUM maut manakala seorang parah dalam kemalangan yang melibatkan dua kenderaan di Jalan Sintok-UUM.

2014-05-18 Pelajar maut dalam kemalangan babitkan dua kereta. Kejadian kira-kira 525 petang itu menyebabkan mangsa Amirul Hakimi Sabri dan rakannya Muhamad Aqil Abu Bakar yang masing-masing berusia 17 tahun maut di tempat kejadian. 2020-06-13 Tiga maut dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan di Kampung Titi Batu Yan Kedah petang semalam.

Dalam kejadian berlaku kira-kira pukul 1130 pagi mangsa Muhammad Farid Abdul. SERI MANJUNG - Seorang pelajar tingkatan lima maut manakala dua lagi cedera dalam kemalangan melibatkan tiga motosikal di Kilometer 4 Jalan Lumut-Teluk Batik di sini kelmarin. MARAN - Dua pelajar wanita Universiti Teknologi Mara UiTM Jengka di sini maut selepas motosikal yang mereka naiki bertembung dengan sebuah kereta dalam kemalangan di KM22 Jalan Temerloh - Jengka tengah hari ini.

Tiga pelajar lelaki maut apabila kereta Proton Wira dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan dengan. 2011-02-28 Dua Pelajar UUM Maut Dalam Kemalangan Di Jitra Isnin 28 Februari 2011 1200 AM JITRA. Dua pelajar maut ketika dalam perjalanan ke sekolah.

Kejadian kira-kira 525 petang itu menyebabkan mangsa Amirul Hakimi Sabri dan rakannya Muhamad Aqil Abu Bakar yang masing-masing berusia 17 tahun maut di tempat kejadian. 2019-02-18 DUA pelajar sebuah sekolah di Butterworth maut dalam kemalangan di Kilometer 27 Lebuhraya Lingkaran Luar Butterworth LLB menghala Perai malam tadi. Kemalangan 1150 malam itu dikatakan berlaku apabila dua pelajar itu menunggang motosikal secara melawan arus sebelum bertembung dengan Mercedes yang dipandu lelaki berusia 21 tahun.

Ketua Polis Daerah Baling Superintendan Shamsudin Mamat berkata dalam kejadian pada 328 petang itu pelajar berusia. Dalam kejadian kira-kira jam 755 malam itu mangsa yang berumur 17 tahun yang merupakan penunggang motosikal itu maut di tempat kejadian. Dua pelajar Universiti Teknologi Mara UiTM kampus Tapah maut manakala empat rakan mereka parah selepas kenderaan yang dinaiki mereka bertembung dengan sebuah van di Kilometer 17 Jalan Bota Kanan Teluk Intan berhampiran Sekolah Kebangsaan Raja Chulan Pulau Tiga di sini hari ini.

2019-05-20 Seorang mahasiswa Universiti Utara Malaysia UUM maut dalam kemalangan jalan raya pada petang Isnin. Dua pelajar lelaki Universiti Teknologi Mara UiTM Tapah maut apabila motosikal dinaiki mereka bertembung dengan sebuah kereta di Jalan Wallagonia 1 Taman Universiti Wallagonia Tapah Road di sini hari ini. 2011-02-28 A blog about news about accidents on the road kemalangan jalan raya.

Seorang pelajar perempuan tingkatan empat maut dalam kemalangan selepas kenderaan yang dinaikinya bertembung dengan kenderaan lain di Kilometer 54 Jalan Pesisir Bintulu-Miri berdekatan Ladang Derawan di sini malam kelmarin. Dalam kejadian jam 258 petang kereta jenis Produa Kenari yang dipandu mangsa dikatakan terbabas lalu berlanggar dengan sebuah lori tanah berat satu tan yang datang dari arah bertentangan di Jalan Bukit Kachi Changlun. ALOR SETAR - Dua pelajar lelaki sebuah sekolah menengah maut selepas motosikal yang dinaiki mereka hilang kawalan sebelum dilanggar sebuah kereta yang datang dari arah bertentangan di Kampung Kuala Samak dekat Baling pada Isnin.

2018-10-20 TAPAH 20 Okt. 2016-05-02 Dua pelajar Tingkatan Lima maut selepas motosikal yang dinaiki mereka terlibat dalam nahas jalan raya di Kampung Gong Kubur Permaisuri di sini semalam. 2011-03-01 Dua Pelajar UUM Maut Dalam Kemalangan Di Jitra Selasa 01 Mac 2011 1200 AM JITRA.

Dalam kejadian jam 3 pagi itu Muhammad Adzhar Abdullah 17 meninggal dunia di Hospital Seri Manjung HSM ketika sedang mendapatkan rawatan. 2017-07-22 Dua Pelajar UiTM Maut Terlibat Dalam Kemalangan. Dua pelajar Universiti Utara Malaysia UUM maut manakala seorang parah dalam kemalangan yang melibatkan dua kenderaan di Jalan Sintok-UUM.


Tiga Pelajar Kemalangan Depan Sekolah


Laka Maut Jalan Magelang Pengemudi Mobilio Jadi Tersangka


LihatTutupKomentar