Bayi 10 Bulan Maut Kemalangan Dua Kereta

Mangsa yang maut Siti Khadijah Haron 33 dan bayi perempuannya Nur Qaireen. 27122019 Dua maut dalam kemalangan membabitkan lima kenderaan di Kilometer 1609 Lebuhraya Utara Selatan PLUS arah selatan awal pagi ini.


Bayi 10 Bulan Meninggal Dunia Kemalangan

ALOR SETAR - Seorang wanita dan bayi perempuannya parah selepas dirempuh oleh sebuah kereta ketika berada di tepi jalan di Persiaran Sultan Abdul Hamid di sini malam tadi.

Bayi 10 bulan maut kemalangan dua kereta. Mangsa yang maut adalah pasangan suami isteri Mohamad Adnan Anuar 23 Siti Tul Assiqin Abdul Wahab 23 dan anak mereka Nur Alissa Insyirah Mohamad Adnan yang berusia empat bulan. 24042019 Kereta dinaiki bayi tersebut bersama keluarganya hilang kawalan lalu terbabas ke kiri jalan sebelum terbalik. 5122017 Kegembiran tiga sekeluarga pulang bercuti bertukar tragedi apabila anak bongsu mereka maut selepas kenderaan yang dinaiki terbabit dalam kemalangan tengah malam tadi.

Dalam kejadian jam 1130 malam itu mangsa Bashirah Mohd Yazid 31 bersama anaknya Norhidayah Ahmad Yusof 12 bulan parah manakala suaminya Ahmad Yusof Che Kar 42 dan. Dua mangsa maut ialah seorang wanita dan bayinya berusia lapan bulan yang tersepit di dalam kenderaan. 14042019 Kereta dinaiki mangsa terbalik dalam kelamagan Jalan Lingkaran Dalam kira-kira jam 1 pagi.

26122019 Ahmad American Ahmad Danial maut di lokasi kejadian manakala tiga lagi mangsa mengalami kecederaan dan dua lagi tidak cedera. JOHOR BAHRU - DIKEMASKINI Seorang bayi perempuan berusia 10 bulan maut selepas kereta dinaikinya bersama tiga ahli keluarga terlibat kemalangan di Jalan Lingkaran Dalam di. 26122019 Dua maut dalam kemalangan membabitkan lima kenderaan di Kilometer 1609 Lebuhraya Utara Selatan PLUS arah selatan awal pagi ini.

Diterbitkan 10 Jan 2020 424 pagi A A - Tiga wanita dan seorang bayi perempuan maut dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan di Kilometer. Mangsa maut dikenal pasti sebagai Siti Khadijah Haron 33 dan bayi perempuannya Nur Qaireen Marissa Nor Azry. 27122019 NIBONG TEBAL 27 Dis Seorang wanita dan bayi perempuannya maut selepas kereta dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan membabitkan dua lori treler dan tiga kenderaan lain di KM1609 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan berhampiran Bandar Cassia di sini tengah malam tadi.

27122019 Ketua Polis Daerah Seberang Perai Selatan Superintendan Shafee Abd Samad berkata kemalangan tersebut melibatkan dua buah treler tiga kereta dan satu pacuan empat roda. SEORANG bayi perempuan berusia 10 bulan maut selepas kenderaan yang dinaiki bersama keluarganya terlibat dalam kemalangan yang berlaku di Jalan Kuantan - Segamat berhampiran Gambang di Kuantan awal pagi Rabu. Dua bayi nyaris maut kereta rempuh ambulans Dua bayi dan dua wanita serta tiga kakitangan Kementerian Kesihatan Malaysia nyaris maut apabila ambulans dinaiki terbabit kemalangan dengan sebuah kereta di Simpang Empat Kulim Hi-Tech.

27122019 27122019 Ibu bayi lapan bulan maut WANITA dan bayi perempuannya maut apabila kereta dinaiki terbabit kemalangan membabitkan enam kenderaan di kilometer 1609 Lebuh Raya Utara Selatan arah. 27122019 NIBONG TEBAL Seorang wanita dan bayi perempuannya maut selepas kereta dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan membabitkan dua lori treler dan tiga kenderaan lain di KM1609 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan berhampiran Bandar Cassia di sini tengah malam tadi. Dua mangsa maut ialah seorang wanita dan bayinya berusia lapan bulan yang tersepit di dalam kenderaan.

Menurutnya mangsa Siti Khadijah Haron 33 bersama Nur Qaireen Marissa Nor Azry maut di tempat kejadian selepas tersepit di bahagian tempat duduk belakang Proton Waja. Seorang penuntut Universiti Teknologi Mara dan seorang bayi lelaki berusia 10 bulan maut dalam kemalangan membabitkan dua kereta yang terbakar dan meletup di Km 23 Jalan Lipis-Benta di sini. Mangsa maut dikenal pasti sebagai Siti Khadijah Haron 33 dan bayi perempuannya Nur Qaireen Marissa Nor Azry.

6112018 Dua bayi dan dua wanita serta tiga kakitangan Kementerian Kesihatan Malaysia nyaris maut apabila ambulans dinaiki terbabit kemalangan dengan sebuah kereta di Simpang Empat Kulim Hi-Tech pada Rabu. 14042019 JOHOR BAHRU Seorang bayi perempuan berusia 10 bulan maut selepas kenderaan Perodua Kenari yang dinaikinya bersama tiga lagi anggota keluarga terlibat kemalangan di Jalan Lingkaran Dalam di sini awal pagi tadi. Seorang bayi perempuan berusia 10 bulan maut selepas mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan di Jalan Lingkaran Dalam di sini awal pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan JBS Asisten Komisioner Shahurinain Jais berkata Nur Auliya Inara Mohamad Nirzaudy Haiqal yang juga. Seorang bayi perempuan berusia 10 bulan maut selepas mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan di Jalan Lingkaran Dalam di sini awal pagi tadi. Beliau berkata kedua-dua mangsa yang cedera dikejarkan ke Hospital Kluang dan semua mangsa dari Jalan Permata 7 Taman Sri Jaya 8 Renggam di sini.

Keluarga berkenaan dikatakan dalam perjalanan ke Taman Seri Keramat Kuala Lumpur dari Pasir Mas Kelantan selepas pulang bercuti sempena Hari Wilayah dan Thaipusam. 10012020 Empat termasuk bayi maut nahas dua kenderaan MUHAMMAD AMINNURALIFF 10 Januari 2020 Kemalangan membabitkan Proton Satria dan Mitsubishi ASX di KM 4480 Lebuhraya Utara Selatan arah selatan awal pagi tadi. 10012020 Tiga beranak maut selepas kereta jenis Proton Persona yang mereka naiki terbabit dalam kemalangan dengan dua buah lori di Kem Batu 5 Jalan Karak-Temerloh dekat Temerloh hari ini.

15012021 Anggota bomba mengeluarkan mangsa yang terlibat kemalangan selepas kereta dinaiki melanggar sebatang pokok dan meragut dua nyawa termasuk seorang bayi di Jalan Johor Bahru-Ayer Hitam malam tadi.


Bayi Enam Bulan Maut Kereta Dinaiki Terbabas


Celik Celik Mata Kereta Dah Remuk


LihatTutupKomentar